ساخت هتل 15 طبقه در چین رسانه در 6 روز
وبلاگ مهندس زحمتکش
تخصصی(عمران )-عمومی
درباره وبلاگ


سلام من فریمان هستم به وبلاگم خوش آمدید در صورت هر گونه سوال یا در خواست به ایمیل من پیام بگذارید zahmatkesh2@yahoo.com در ضمن از آقای مهندس جعفرزاده در خصوص فرستادن اکثر موضوعات این وبلاگ تشکر میکنم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم
آخرین مطالب
نويسندگان


بنابر این گزارش، این رکورد کارگران چینی برای خود ساکنین این شهر نیز عجیب است و بسیاری که مدتی از محل ساخت هتل رد نشده بودند، با تعجب ساختمانی را می‌نگرند که تا چند روز پیش آنجا نبود.

کارگران، این هتل را که گفته می‌شود در برابر زلزله 9 ریشتری نیز مقاوم است، با مواد از پیش ساخته بالا بردند. به عبارت دیگر کارگران در کارگاهی قطعات را ساخته و سپس به محل ساخت هتل منتقل کرده و در آنجا عده‌ای دیگر از کارگزان قطعات را بر روی یکدیگر سوار کردند

 

گفتنی است، به رغم سرعت زیاد ساخت و سازها، هیچ کارگری آسیب ندیده و زباله‌های تولیدی نیز بسیار کم بود.

شایان ذکر است، هم اکنون دولت طرح های بسیاری را برای ساخت سریع و ضربتی مسکن به کار بسته است، که در این زمینه پیمانکاران خارجی بسیاری وارد میدان شده و به ساخت مسکن مشغول هستند که ساخت این هتل با این وسعت و مقاوم در برابر زلز9 ریشتری میتواند پیام بسیار مهمی برای مسئولان ساخت و ساز مسکن در کشورمان داشته باشد که میتوان از روش های سریع و علمی برای رفع نیازهای کشور استفاده نمود و روش سنتی ساخت و ساز مدت هاست که از له رده خارج شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت22:33---18 آذر 1389
سلام دوست عزیزم باور کن من تا حالا سه مرتبه آدرستو واسه لینک ثبت کردم نمیدونم مشکل چیه الانم امتحان کردم یا مشکل از وب منه یاقالب لوکس بلاگ بلاگفارو قبول نمیکنه پیگیر میشم علت و جستجو کنم شرمنده ام ممنون بهم سر زدی

باران
ساعت9:14---18 آذر 1389
سلام دوست عزیز ببخش

من شما را لینک میکنم بهم سر بزن به روزم بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 132
بازدید هفته : 222
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 287624
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1


دريافت كد در بهاربيست

<-PollName->

<-PollItems->

خدمات وبلاگ نويسان-بهاربيست